Pogotowie techniczne
Jeżeli jesteście Państwo naszymi klientami i korzystacie z ciepła na cele c.o. lub c.w.u. dostarczanego z miejskiej sieci ciepłowniczej, a nie posiadacie zawartej umowy sprzedaży ciepła z naszym przedsiębiorstwem, wszelkie uwagi, dotyczące niedogrzewania, przerw w dostawie ciepła lub ciepłej wody, prosimy zgłaszać do administratora budynku, zarządu wspólnoty mieszkaniowej, lub konserwatora budynku.
Natomiast, jeśli posiadacie Państwo zawartą z naszym przedsiębiorstwem umowę sprzedaży ciepła, tzn. jesteście odbiorcami ciepła, w przypadku stwierdzenia awarii lub jakichkolwiek zakłóceń w dostarczaniu ciepła do Państwa obiektów, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu do naszej obsługi pod numer telefonu:
607 969 097 – dyżur pod tym numerem telefonu pełniony jest przez 24 godziny na dobę
lub pod nr tel. 25 758 50 04 czynny w dni robocze w godzinach 7-15.
Wystąpienie awarii lub zakłóceń można ponadto zgłosić:
- poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego
- osobiście w siedzibie PEC przy ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego 16 w Mińsku Mazowieckim.
Podczas telefonicznego zgłaszania zakłócenia, należy podać następujące informacje:
- rodzaj zakłócenia (niedogrzewanie pomieszczeń, brak ciepłej wody użytkowej itp.),
- miejsce wystąpienia zakłócenia (adres),
- nazwisko bądź nazwę zgłaszającego wraz z numerem telefonu lub adresem.
W trosce o właściwy poziom świadczonych usług wszystkie Państwa zgłoszenia na powyższe numery lub poprzez formularz zgłoszeniowy są rejestrowane i archiwizowane.
Ponadto, w przypadku poważniejszych awarii, skutkujących dłuższymi przerwami w dostawie ciepła, pod podanym numerem można uzyskać informację o przewidywanym terminie usunięcia awarii i wznowieniu dostarczania ciepła do Państwa obiektu.